Entrevistamos a Ukestra do Medio


1. Cando e como decidistes montar a banda?
A Ukestra do Medio nasceu em 2013 numhas aulas de ukulele às que assistiamos na Escola do Medio (Rua do Medio - Compostela). Ali começamos montando versons e quando tivemos um repertório ajeitado lançamo-nos a tocar ao vivo. Pouco a pouco fomos tomando-nos o grupo mas a sério, gravamos algo e começamos fazer as nossas próprias músicas.

2. Que influencias musicais tedes?
Os membros do grupo temos diferentes bagagens musicais e podemos dizer que entre todos somos bastante ecléticos. Gostamos do rock e pop nas suas diferentes vertentes, do country, blues e de músicas tradicionais ou populares de diferentes culturas como a galega e portuguesa, brasileira, mexicana ou doutros países latinoamericanos.

3. Que representa a língua galega nas vosas cancións?
Pois é a língua na que trabalhamos habitualmente. A comunicaçom interna e para fora do grupo é sempre em galego e quando começamos fazer músicas próprias sairom em galego de forma natural. Somos conscientes de que é umha língua minorizada e que hai que fazer todo o possível por defendê-la e normalizá-la. 

4. Fixemos unha investigación sobre a presenza da música en galego na Radio Galega Música e era marxinal. Os medios públicos deberían divulgala máis?
Com certeza. Os meios públicos galegos forom criados para defender a língua e cultura do país e nom estám a cumprir essa funçom. 
 

 
 
5. Como foi a experiencia de presentar o voso último traballo?
Sempre é gratificante publicar um novo trabalho e ir por por aí para tocar e apresentá-lo. Tocamos polo país adiante e a resposta foi sempre boa. Houvo concertos com mais ou menos gente mas sempre tivemos um bom feedback e vendemos discos.

6. Tedes algún novo proxecto para o futuro?
Sempre estamos pesando em fazer novas músicas, preparar versons, publicar novos discos e videoclipes e sobretodo tocar ao vivo. Este verao temos alguns concertos polo país e umha saída a Portugal. E a ver se para o ano gravamos algo novo.

7. Que sería preciso para que medrase o número de bandas que utilizasen o noso idioma?
Realmente estamos num momento estupendo para a música galega e em galego. Cada vez hai mais bandas de todos os estilos cantando en galego. Nestes momentos pode dar a impressom de que hai mais normalidade lingüística no mundo musical que na sociedade. Mas, como comentávades antes, é importante que os meios apoiem a música do país, toda a base musical que é enorme, e nom só aos que tenhem mais sucesso (que também tenhem que ser apoiados, logicamente). 

8. Queredes acrecentar máis algunha cousa?
Obrigado por terdes-vos lembrado de nós. É um prazer apoiar a vossa iniciativa. Muita força!

Comentarios

Publicacións populares